Reaaliaikainen mainonta voitti viestintäalan innovaatiokilpailun

Valve Median kehittämän Wake Dynamiten avulla mainostaja voi muokata reaaliaikaisesti mainoksiaan.

Viestintäalan tutkimussäätiön Think Ink -innovaatiokilpailun voittajaksi on noussut Wake Dynamite, joka on ratkaisu reaaliaikaiseen mainonnan hallintaan.

Valve Median kehittämän Wake Dynamiten avulla mainostaja voi muokata reaaliaikaisesti mainoksiaan televisiossa, verkossa ja muilla digitaalisilla alustoilla. Mainoskampanja elää Wake Dynamiten avulla kampanjan edetessä ja reagoi eri tilanteisiin.

– Idean toteutettavuus on jo todistettu. Tiimi herätti luottamusta ja oli myös innostava, sanoo kilpailun raadin puheenjohtaja Timo Ketonen.

Valve Median johtajan Isto Kanniston mukaan asiakkaita ovat jo MTV ja Otavamedia.

– Kilpailu on laittanut meihin hyvää vauhtia. Wake Dynamitea on kehitetty järjestelmällisesti, Kannisto kertoo.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Talous

Sitowise osti jyväskyläläisen IT-yritys Ficonic Solutionsin – ostajayhtiö palkkaa lisää henkilöstöä Jyväskylään

Ilkka-Yhtymä kohensi tulostaan – jäissä ollut ilmoitusmyynti elpyi hieman kesäkuussa

Keskisuomalaisen painoyhtiö Lehtisepät aloittaa yt-neuvottelut Jyväskylässä – vaarassa 20 henkilötyövuotta

Etätöihin siirtyneet suomalaiset päivittivät kodintekniikkaa ahkerasti koronakeväänä

Koronakevät runteli pahoin öljy-yhtiöitä ja autoteollisuutta – Shellin tappiot nousivat huhti-kesäkuussa 18,1 miljardiin dollariin

Teollisuuden uudet tilaukset kesäkuussa lähes 12 prosenttia viime vuotta jäljessä

Jyväskylästä lähtöisin oleva sometoimisto Siliä Oy myytiin helsinkiläiselle MySomelle – ollut mukana Tubeconin järjestämisessä

Koronavirus romahdutti saudien öljy-yhtiön tuloista yli 70 prosenttia – silti miljardien voitot vuoden toiselle neljänneksellä

Kiinan maskinvalmistajat eivät enää paina töitä päivin öin – osa uusista toimijoista on jo jättänyt alan

Kenkäkaupan konkari Jarmo Toivonen halusi tuoda iloa koronavuoden keskelle – kaupungin vanhin yhdistys Jyväskylän Kauppalaisseura on ehtinyt jo 145-vuotiaaksi

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.