Sähköistä markkinointia

Yritysten Taitavan Keski-Suomen Yritysfoorumi 18. helmikuuta Jyväskylän Paviljongissa tarjoaa uusia ideoita sähköisen markkinoinnin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen yritystoiminnassa. Teemaan syvennytään kolmessa työpajassa.

Ensimmäisen työpajan aiheena on liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla. Vetäjänä toimii viestintäyrittäjä Mari Uusitalo.

Toista työpajaa vetää venäjänkieliseen internet-markkinointiin perehtynyt filosofian tohtori Nataliya Kohvakko. Työpajan aiheena on sähköinen myynti ja markkinointi ulkomaalaisille asiakkaille.

Kolmannessa työpajassa sähköisen liiketoiminnan asiantuntija Kalle Kastikainen listaa pienen yrityksen tehtävät sähköiseen maailmaan.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.