Sonera aikoo vähentää väkeä asiakaspalvelusta

Teleyhtiö Sonera aikoo vähentää väkeä asiakaspalvelustaan. Yhtiö kertoo kaavailevansa toimintatapoihin muutoksia, jotka saattavat johtaa noin 80 tehtävän vähentämiseen.

Nyt alkavat neuvottelut koskevat yhteensä noin 1 100:aa työpaikkaa asiakaskanavat-yksikössä, joka vastaa Soneran asiakaspalvelusta, toimituksista, laskutuksesta ja myynnistä.

Sonera perustelee toimia sillä, että toimintatapoja pitää kehittää vastaamaan paremmin liiketoiminnan muuttunutta tilannetta ja asiakastarpeita. Haussa on entistä yksinkertaisempi, tehokkaampi ja asiakaslähtöisempi malli, yhtiö sanoo tiedotteessaan.

TeliaSonera-konserniin kuuluvan Soneran palveluksessa on nyt noin 3 500 työntekijää. Yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla eri puolilla Suomea.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.