YkkösBonus väistyy PINS-etuohjelman tieltä

Päivittäistavarakauppojen kanta-asiakasohjelmien kilpailu kovenee keskiviikosta lähtien, kun Suomen kolmanneksi suurin päivittäistavarakaupan kanta-asiakasohjelma YkkösBonus vaihtuu uuteen PINS-ohjelmaan.

PINS ei ole sidoksissa vain yhteen ketjuun. Ohjelmassa on mukana yli 300 kumppaniyritystä, 30 000 ostospaikkaa ja yli 400 verkkokauppaa.

Siwojen ja Valintatalojen lisäksi Suomen Lähikaupan asiakkaat kerryttävät jatkossa etua eli pinssejä ostoksista esimerkiksi seuraavissa paikoissa: Verkkokauppa.comin tietotekniikka- ja viihde-elektroniikkamyymälät, Restelin 240 ravintolaa ja 47 hotellia, RTV:n sisustus- ja rakennustavarakaupat, Synsam-silmälasiliikkeet, Timanttiset kello-, koru- ja lahjatavaramyymälät, AD-varaosaliikkeet ja AD-autokorjaamot, Europcar-autovuokraamot, Imatran Kylpylä Spa, Matkahuollon matkaliput, airBaltic-lennot ja Pohjantähti-vahinkovakuutukset.

PINS-ohjelmassa on mukana yli 400 verkkokauppaa, kuten esimerkiksi Zalando, Verkkokauppa.com, Boozt, Hotels.com, Asos ja Nelly’s.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.