Kansanauton uhkapeli: Volkswagen Golf otti uudistuksessa digiloikan, joka voi jopa säikäyttää ostajia

Ulkonäköä lukuun ottamatta Volkswagen uskaltautui pistämään Golfin reseptin rajusti uusiksi. Kahdeksannessa sukupolvessaan Golf digitalisoitui niin voimakkaasti, että kuluttajien ensireaktiot koeajossa saattavat olla yllättäviä. Volkswagen AG

Volkswagen esittelee vuoden päätteeksi näennäisen huolettomasti Golfin uusimman version. Klassikkomallin kahdeksannen sukupolven lanseeraus on kuitenkin saksalaisyritykselle kaikkea muuta kuin kepeä näytös. Valmistaja tietää Golfin suosion kääntyneen laskuun – tehdäänpä sille päivityksessä sitten mitä tahansa.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 3 kk 15 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös katsoa muut edulliset tilausvaihtoehdot (esimerkiksi. 24 h digitilaus vain 2 €).

Tilaa tästä 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja