Somessa tiedetään, mitä Suomi syö seuraavaksi – veganismista puhutaan paljon, ja se näkyy kaupoissakin

Sosiaalisen median keskustelut vaikuttavat tuskin suoraan luettuina kuluttajien ostopäätöksiin. Ne kuitenkin kuvaavat nousevaa kuluttajien kiinnostusta, joka puolestaan kanavoituu ostopäätöksiin. Hanna Marjanen

Tuore tutkimus osoittaa, että sosiaalisen median keskustelut ennakoivat kulutustrendejä ja kulutustuotteiden, kuten ruoan, myyntiä.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 3 kk 15 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös katsoa muut edulliset tilausvaihtoehdot (esimerkiksi. 24 h digitilaus vain 2 €).

Tilaa tästä 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja