Tuliko tehtyä huonot kaupat? – Kirjallisen reklamaation tekoon saa apua uudesta palvelusta

Kuluttajan on hyvä tuntea oikeutensa, muistuttaa Kilpailu- ja kuluttajavirasto. Niinpä virasto on kehittänyt verkkosivuilleen uuden palvelun, jonka nimi on Reklamaatioapuri. Se auttaa kuluttajaa laatimaan kirjallisen reklamaation, jonka voit itse lähettää yritykselle tai myyjälle.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen VerkkoPlus 3 kk 15 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös katsoa muut edulliset tilausvaihtoehdot (esimerkiksi. 24 h digitilaus vain 2 €).

Tilaa tästä 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja