Cupra haluaa ravistella autoteollisuutta – ilopilleri-Formentor antaa viitteitä ravistelun onnistumisesta

Seat yritti takavuosina erottautua Volkswagen Groupin muista automerkeistä asemoimalla itsensä dynaamisia ja urheilullisia arkiautoja valmistavaksi brändiksi. Oman ilmeen hakeminen jäi vähän piippuun, vaikka Seat sai leiman nuorekkaiden ostajien automerkkinä.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen VerkkoPlus 3 kk 15 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös katsoa muut edulliset tilausvaihtoehdot (esimerkiksi. 24 h digitilaus vain 2 €).

Tilaa tästä 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja