Nyt räiskyi ennätyksellisesti – Kia valaisi taivaan uuden logonsa ja tunnuslauseensa julkistuksen kunniaksi

Polkupyörien valmistajana aloittanut Kia on kasvanut jättiyhtiöksi. Niinpä uusi logo esiteltiin asianmukaisen mahtipontisesti keskiviikkona. Kia Motors

Timo Nieminen

Kia Motors vahvisti keskiviikkona, että yhtiö ottaa käyttöön uuden logon ja tunnuslauseen.

Brändin pitkäaikainen iskulause " The Power to Surprise" jää historiaan. Kian uusi tunnuslause on “Movement that Inspires” eli korealaisyritys alkaa korostaa innostavaa liikkumista.

Kia julkisti logouudistuksensa näyttävin menoin. Yhtiö intoili päässeensä samalla Guinnessin ennätysten kirjaan järjestämällä maailman kaikkien aikojen suurimman kauko-ohjattavien ilma-alusten valoshow´n. Ilotulituksessa ei myöskään säästelty kustannuksissa.

Uusi Kian logo on tarkoituksellisesti nimikirjoitukselta vaikuttava. Se on kuin yhtenäisillä kynänvedoilla tehty.

Kian mukaan logon rytmikkäät ja yhtenäiset piirteet kuvastavat sitoutumista inspiraation tarjoamiseen kuluttajille. Logon symmetrisyyden sanotaan puolestaan kuvastavan itseluottamusta.

– Uusi logo edustaa Kian halua ja sitoutumista tulla muutoksen ja innovaation ikoniksi, maalaili Kian pääjohtaja Ho Sung Song.

Tällainen on Kian uusi ilme – iso annos tyylikkyyttä ja jopa uusi logo pönkittämään Euroopan valloitusta

Kommentoi

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut