Oikaisu STT:n sunnuntain juttuun Englannin liigasta

STT

Oikaisu STT:n sunnuntaiseen 31.8. urheiluosaston juttuun Englannin valioliigasta otsikolla Tottenham tutisi Liverpoolin käsittelyssä.

STT:n jutussa kerrottiin virheellisesti, että Liverpool hävisi maanantaina kotonaan Manchester Citylle 1-3. Oikeasti Liverpool hävisi Citylle vieraissa.

Virhe oli lehtiversiossa.

Kommentoi

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut