Kolumni: Usain Boltin kokoinen aukko on paikattavissa yleisurheilun markkinoinnissa – kansainvälinen kattojärjestö elää menneessä, vaikka uusiakin tarinoita löytyisi

Kolme vuotta sitten uransa lopettanut pikajuoksija Usain Bolt oli pitkään kansainvälisen yleisurheilun ylivertainen keulakuva. Juoksusuoritustensa ohella hän oli myös yleisöön vetoava viihdyttäjä. Yleisurheilu oli isolle yleisölle yhtä kuin Bolt.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja