Tutkimuksen mukaan salibandy-yleisö ei perusta alkoholinmyynnistä, väkinäisistä aktivointikeinoista eikä erätauko-ohjelmasta kentällä

Tämä näky täyttäisi suomalaiskatsojien toiveet kotoisten MM-kisojen päätteeksi. Ville Vuorinen/Salibandyliitto

Kansainvälisistä suurtapahtumista on muodostunut yhteiskunnallisesti merkittäviä ja viihteellisiä spektaakkeleja, joiden toteuttaminen vaatii usean eri sidosryhmän panosta. Urheilutapahtumaan paikan päälle saapuva yleisö on yksi urheilutapahtuman keskeisimmistä sidosryhmistä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi