Oikaisu STT:n sunnuntain juttuun Englannin liigasta

Oikaisu STT:n sunnuntaiseen 31.8. urheiluosaston juttuun Englannin valioliigasta otsikolla Tottenham tutisi Liverpoolin käsittelyssä.

STT:n jutussa kerrottiin virheellisesti, että Liverpool hävisi maanantaina kotonaan Manchester Citylle 1-3. Oikeasti Liverpool hävisi Citylle vieraissa.

Virhe oli lehtiversiossa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.