Hotellipomo Merja Koski syynää lomillaan käyttämiensä hotellien palvelutasoa – Thaimaassa palvelu oli ensiluokkaista, mutta "Berliinissä kaikki meni pieleen"

Merja Koski kertoo, että pienessä hotellissa saa tehdä monenlaisia töitä johtotehtävien lisäksi: välillä voi työskennellä vastaanotossa, välillä sisustaa. LAURA OJA

Kun hotellinjohtaja Merja Koski lähtee lomalle, hän on puoliksi töissä.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja