Kuluttaja-asiamies: Pankkien velvollisuutta korvata pitkät palvelukatkot syytä selvittää – Suomi voisi säätää vakiokorvauksista itsenäisesti
Palvelukatkot: Asiakas saisi hyvityksen automaattisesti vakiokorvausmenettelyssä.
Nordean asiakkaita reilu viikko sitten piinannut poikkeuksellisen pitkä palvelukatko on nostanut esiin kysymyksen, pitäisikö pankeille säätää velvollisuus vakiokorvausten maksamiseen.
Mainos: Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.
Tilaa tästä 6 kk vain 4,90 € / kk Tilaa tästä 2 kk määräaikaisena 15 €/kk
Digitilauksen sisältö
- KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu