Kuluttaja-asiamies: Pankkien velvollisuutta korvata pitkät palvelukatkot syytä selvittää – Suomi voisi säätää vakiokorvauksista itsenäisesti

Kirkkonummelainen Harry Hagert nosti käteistä kauppareissua varten Kirkkonummen Masalassa. Hagertin mielestä asiakkaiden tulisi saada kohtuullinen vakiokorvaus, jos pankkien palvelukatkot ovat pitkiä. Mikko Välimaa

Nordean asiakkaita reilu viikko sitten piinannut poikkeuksellisen pitkä palvelukatko on nostanut esiin kysymyksen, pitäisikö pankeille säätää velvollisuus vakiokorvausten maksamiseen.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja