Kuluttaja-asiamies: Pankkien velvollisuutta korvata pitkät palvelukatkot syytä selvittää – Suomi voisi säätää vakiokorvauksista itsenäisesti

Palvelukatkot: Asiakas saisi hyvityksen automaattisesti vakiokorvausmenettelyssä.

Nordean asiakkaita reilu viikko sitten piinannut poikkeuksellisen pitkä palvelukatko on nostanut esiin kysymyksen, pitäisikö pankeille säätää velvollisuus vakiokorvausten maksamiseen.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 6 kk vain 4,90 € / kk Tilaa tästä 2 kk määräaikaisena 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi