"Haluamme nähdä itsemme hyvinä ihmisinä" – kuluttajakäyttäytymistä tutkiva Jenni Sipilä neuvoo, miten kestäviä valintoja voisi lisätä

Tutkimusten mukaan kuluttajat pitävät esimerkiksi luksusbrändien hyväntekeväisyyttä markkinointitemppuna, eivät aitona välittämisenä.

Kestävä kuluttaminen säästää luonnonvaroja ja on eettistä. Vaikka moni kuluttaja pitää vastuullisuutta tärkeänä, valintoja tehdään silti monilla muilla perusteilla.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Mainos: Nordea

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keskisuomalaisen sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 € / kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi