Vihreiden puoluekokous äänesti sunnuntaina kannabiksen laillistamisen ja sääntelyn puolesta 183 puolesta, 181 vastaan.
Vihreistä tuli näin Suomen ensimmäinen eduskuntapuolue, joka kannattaa kannabiksen laillistamista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.