Yhdysvallat myönsi elokuisen lennokki-iskunsa tappaneen Kabulissa kymmenen siviiliä, joiden joukossa oli lapsia

Yhdysvallat myönsi perjantaina, että sen Afganistanin pääkaupungissa Kabulissa elokuussa tekemä lennokki-isku oli "erehdys", jossa kuoli kymmenen siviiliä, ei terrorijärjestö Isisin taistelijoita. Kuolleiden joukossa oli lapsia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.