Yhdysvallat myönsi elokuisen lennokki-iskunsa tappaneen Kabulissa kymmenen siviiliä, joiden joukossa oli lapsia
Yhdysvallat myönsi perjantaina, että sen Afganistanin pääkaupungissa Kabulissa elokuussa tekemä lennokki-isku oli "erehdys", jossa kuoli kymmenen siviiliä, ei terrorijärjestö Isisin taistelijoita. Kuolleiden joukossa oli lapsia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.