Maailman vanhin ihminen on kuollut 117-vuotiaana
Maailman vanhin ihminen Marya Branyas on kuollut 117-vuotiaana, hänen viestipalvelu X:n tilillä ilmoitetaan.
Tilin julkaiseman viestin mukaan Branyas kuoli maanantaina kivuitta nukkuessaan hoitokodissa Espanjassa. Hoitokodin tiedottaja vahvistaa Branyasin kuoleman uutistoimisto Reutersille.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.