Maailman vanhin ihminen on kuollut 117-vuotiaana

Maailman vanhin ihminen Marya Branyas on kuollut 117-vuotiaana, hänen viestipalvelu X:n tilillä ilmoitetaan.

Tilin julkaiseman viestin mukaan Branyas kuoli maanantaina kivuitta nukkuessaan hoitokodissa Espanjassa. Hoitokodin tiedottaja vahvistaa Branyasin kuoleman uutistoimisto Reutersille.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.