Elisa Gebhard ei aio apulaispormestariksi: "En ole hakenut kuntavaaleissa tehtävään, jossa jättäisin eduskunnan"

Demarit valitsee apulaispormestarinsa toukokuun puolivälissä.

Sdp:n apulaispormestariruletti pyörii yhä.

Tiistaiaamuna (6.5.) demareiden Elisa Gebhard ilmoitti, ettei ole käytettävissä puolueensa apulaispormestariksi.

Kevään kuntavaalien jälkeen demarit sai kaupunkiympäristön apulaispormestarin paikan.

Gebhard kertoi kieltäytymisestään Instagramissa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.