Yön uutiskooste: Koronavirus on tappanut jo sarsia enemmän ihmisiä Manner-Kiinassa, Paperiliitto ja Metsäteollisuus taas sovitteluun
Manner-Kiinassa koronavirus on tappanut jo sarsia enemmän ihmisiä
Koronavirus on nyt tappanut Manner-Kiinassa enemmän ihmisiä kuin 2000-luvun alun sars-epidemia. Kiinan viranomaiset vahvistivat maanantaina 57 uutta kuolonuhria, joten yhteensä kuolemantapauksia on maassa nyt 361.
Sars-virus tappoi Manner-Kiinassa 349 ihmistä vuosina 2002–03. Maailmanlaajuisesti sarsiin kuoli yli 700 ihmistä.
Kiinan viranomaiset vahvistivat myös yli 2 800 uutta tartuntatapausta. Yhteensä tartuntoja on Kiinassa vahvistettu nyt yli 17 200.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.