Jyväskylän kaupunki "kaappasi" Alva-keskustelun Kauko Tuupaiselta – "Olen otettu"

Jyväskylän kaupunki järjestää ensi viikolla 6. helmikuuta avoimen keskustelutilaisuuden koskien kaupungin selvitystä Alva-yhtiöiden vähemmistöosuuden myymisestä. Tilaisuus "kaapattiin" ex-kansanedustaja ja kuntapoliitikko Kauko Tuupaiselta, joka oli varannut vastaavaa tilaisuutta varten Kaupunginkirjaston Uno-salin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.