Jyväskylän kaupunki varoittaa: keskiviikon myräkässä saattaa tulla jopa 20 senttiä lunta – ajokeli voi olla huono, lumenauraus keskitetään pääväylille
Keskiviikkona ajokeli muuttuu lumipyryn ja lumisten teiden vuoksi erittäin huonoksi Keski-Suomessa, Satakunnassa, Pirkanmaalla, Pohjois-Karjalassa sekä Pohjois- ja Etelä-Savossa.
Jyväskylän kaupunki varoittaa keskiviikkoisesta lumimyrskystä. Lunta saattaa sataa jopa 20 senttiä.
Kaupunki toivookin malttia liikenteeseen ja kertoo, että päivällä lumenauraus keskitetään pääväylille. Lunta aurataan koko kaluston voimin illalla muun liikenteen vähetessä ja ennustetun lumisateen lisääntyessä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.