"Maksetaan sakko pois" – Hakkarainen ei aio valittaa hovioikeuden tuomiosta

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) ei aio valittaa Helsingin hovioikeuden perjantaisesta tuomiosta.

– En valita. Maksetaan sakko pois. Onneksi tämä loppuu nyt, toista vuotta tätä kestikin, Hakkarainen kommentoi tuomiota Keskisuomalaiselle.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.