"Maksetaan sakko pois" – Hakkarainen ei aio valittaa hovioikeuden tuomiosta
Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) ei aio valittaa Helsingin hovioikeuden perjantaisesta tuomiosta.
– En valita. Maksetaan sakko pois. Onneksi tämä loppuu nyt, toista vuotta tätä kestikin, Hakkarainen kommentoi tuomiota Keskisuomalaiselle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.