Soini suunnitelmistaan: Kaikki käy aina hyvin, minulla ei ole mitään hätää
Brysselissä mukana ollut Urpilainen asettuu ehdolle vain eduskuntavaaleissa.
Ulkoministeri Timo Soini (sin.) ei vieläkään ottanut kantaa omiin tulevaisuudensuunnitelmiinsa, kun niitä kysyttiin häneltä Brysselin ulkoministerikokouksen yhteydessä.
Soini sanoi, ettei hänellä ole hätää, vaan kaikki käy aina hyvin.
– EU-vaalien jälkeen minä olen varmaankin hengissä ja se on jo sinänsä hieno asia.
– Minulla on sellainen elämänasenne, että kaikki käy aina hyvin eli ei minulla mitään hätää ole, kävi miten kuten hyvänsä, Soini vastasi.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.