Hippos sai kaipaamansa lupaukset sijoittajilta – näin Jyväskylän jättihanke etenee tulevina vuosina
Jyväskylän kaupunki sai tiistaina mieluisan joululahjan Hippos2020-hankkeen pääsijoittajilta. Sekä Fennia Varainhoito Oy:n hallitus että Lehto Group Oyj:n hallitus päättivät näyttää vihreää valoa jätti-investoinnille.
– Olemme tyytyväisiä hankkeen tuotto-odotuksiin ja rakennusten vuokrausasteeseen, joka on saavuttanut miniminä pidetyn 50 prosentin rajan. Hallituksemme päätti, että jatkamme suunnittelua ja sijoitamme hankkeeseen lisää rahaa liki kaksi miljoonaa euroa rakennuslupavaihetta varten, Fennia Varainhoito Oy:n kiinteistöliiketoiminnasta vastaava johtaja Timo Rantala totesi.
Lehto Group toimii Hippos2020:ssa myös urakoitsijana.
– Jatkamme mukana suunnittelussa kohti rakennuslupavaihetta ja lopullista hinnoittelua, Lehto Groupin toimitusjohtaja Hannu Lehto vahvisti.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.