Energiset jäähyväiset 2000-luvun rockille – lue arvio Disco Ensemblen mahdollisesti viimeisestä Lutakon-keikasta

Jos lähemmäs parikymmentä kertaa uransa aikana Lutakossa soittanut Disco Ensemble todella lopettaa taipaleensa tähän kiertueeseen, ei viimeiseksi jäävää Jyväskylän keikkaa tarvitse häpeillä. Alkujaan Ulvilassa perustetun yhtyeen Keski-Suomen jäähyväiskeikka on loppuunmyyty ja bändin taholta säteilevä kiitollisuus legendaarista tanssisalia kohtaan lähemmäs 20 vuoden ajalta käsinkosketeltavaa. Tämä kuuluu myös laulaja Miikka Koiviston välispiikeissä, joissa muistetaan kiitellä myös pitkään bändin mukana kulkenutta henkilökuntaa. Niin miksaajalle, lavateknikolle kuin valomiehellekin soitetaan lyhyet improvisoidut kiitosbiisit.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.