Eläinsuojeluneuvojan julkaisema kuva kuolleista koirista jätesäkeissä leviää netissä – Saanut sunnuntaina kymmeniä uusia ilmoituksia pentutehtaista

– Haluatko tietää, mitä näissä säkeissä on? Minä tiedän, olen pakannut ne itse. Näissä on pentutehtaan uhreja.

Näin kirjoittaa Suomen eläinsuojeluyhdistyksen eläinsuojeluneuvojana Pohjois-Savon alueella toimiva Minna Pellinen sunnuntaina Facebookissa julkaisemassaan kirjoituksessa, jonka yhteydessä on kuva mustista jätesäkeistä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.