IS: Timo Soini nauttii nykyroolistaan – "Ei ole tarvinnut selitellä kenenkään kopiograduja tai kähmintäörveltämisiä"

Perussuomalaisten entinen puheenjohtaja, ulkoministeri Timo Soini (sin.) kertoo Ilta-Sanomille viihtyvänsä nykyisessä roolissaan erinomaisesti.

Ulkoministerin työssä "kapasiteetti" on Soinin mukaan nyt koko ajan käytössä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.