IS: Timo Soini nauttii nykyroolistaan – "Ei ole tarvinnut selitellä kenenkään kopiograduja tai kähmintäörveltämisiä"
Perussuomalaisten entinen puheenjohtaja, ulkoministeri Timo Soini (sin.) kertoo Ilta-Sanomille viihtyvänsä nykyisessä roolissaan erinomaisesti.
Ulkoministerin työssä "kapasiteetti" on Soinin mukaan nyt koko ajan käytössä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.