Mieskaksikko häiriköi naista ravintolassa Jyväskylässä – asiaan puuttunut mies pahoinpideltiin

Parikymppinen nainen joutui kahden miehen häiriköinnin uhriksi ravintolassa Jyväskylässä perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.