Mieskaksikko häiriköi naista ravintolassa Jyväskylässä – asiaan puuttunut mies pahoinpideltiin
Parikymppinen nainen joutui kahden miehen häiriköinnin uhriksi ravintolassa Jyväskylässä perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.