Kaupan joulumyynti sujunut hieman viime vuotta paremmin – tämä viikko ratkaiseva
Myös ensimmäiset alennusmyynnit ovat lähteneet käyntiin.
Kuluva viikko on ratkaiseva joulumyynnin kannalta, sillä kuumimmat päivät ovat vasta edessä, kertoo S-ryhmän vähittäiskaupan kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu.
– Joulumyynti on sujunut tähän saakka paremmin kuin vuosi sitten, Alarotu arvioi.
Myös Stockmannin kehitysjohtaja Nora Malin sanoo, että joulumyyntikausi on sujunut tähän saakka vilkkaasti. Hänkin korostaa, että lopputulos nähdään vasta muutaman päivän kuluttua.
– Vilkkaimmat myyntipäivät ovat kolme tai neljä päivää ennen jouluaattoa sekä joulua edeltävä lauantai.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.