Hamitan Hemppa on mestari – uuraislainen beagle voitti kultaa Pohjoismaiden mestaruusottelussa

Kun viimeinen suoritus oli ohi, emme vielä tienneet sijoitusta, mutta tiesin, että hyvin on mennyt, kertoo koiran omistaja Tapani Hietala.

Keski-Suomeen on tullut koiramenestystä, kun uuraislaisen Tapani Hietalan beagle Hamitan Hemppa voitti kultaa Pohjoismaiden mestaruusottelussa. Kilpailu oli äärimmäisen tiukka, ja kovimman vastuksen Hempalle tarjosi isäntämaan Edvin Fjoldstatin omistama Tico.

Myös joukkuekilpailun voitto tuli Suomeen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.