Soini kritisoi kirjoituksessaan lisäksi sitä, ettei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä.
Ulkoministeri Timo Soini (sin.) ottaa tiistaina julkaistussa blogikirjoituksessaan jälleen kantaa eutanasiaan. Hän kuvailee ihmiselämää pyhäksi, kohdusta hautaan.
– En alistu murhamiehen tasolle. En, vaikka sydän märkänisi, ulkoministeri kirjoittaa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.