Puolustusministeri kaavaillusta sotaharjoituksesta: Valiokunnalta tuli sekä kritiikkiä että kehuja
Ministeri Niinistö oli kuultavana 2020-luvun alkuun kaavaillusta suuresta sotaharjoituksesta
Puolustusministeri Jussi Niinistön (sin.) mukaan puolustusvaliokunta on antanut hänelle sekä kritiikkiä että kehuja 2020-luvun alkuun kaavaillusta pääsotaharjoituksesta.
– Kehuja ja kritiikkiä oli äsken tarjolla. Kritiikkiäkin tuli totta kai, mutta tuli paljon kehujakin, Niinistö sanoi valiokunnan kuulemisen jälkeen puoliltapäivin.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.