Eturivin paikat hypotermian uhalla – ensimmäiset Mikael Gabriel -fanit tulivat jonottamaan aamuseitsemältä

Raptähti esiintyy torstaina ensimmäistä kertaa Tanssisali Lutakossa.

Suomalainen rap-suosikki Mikael Gabriel esiintyy tänään ensimmäistä kertaa Jyväskylän Tanssisali Lutakossa. Vaikka konserttia ei ole vielä loppuunmyyty, tulivat ensimmäiset fanit jonottamaan sisäänpääsyä tuolloisesta 14 asteen pakkasesta huolimatta jo aamuseitsemältä. Puoleltapäivin Tanssisali Lutakon ulko-oven edustalla oli leiriytyneenä vajaat kymmenen ala- ja yläkouluikäistä tyttöä.

– Lippuja on mennyt illaksi hyvin, mutta on niitä edelleen hyvin jäljelläkin, kertoo Jelmu ry:n ohjelmapäällikkö Raine Pulkkinen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.