USA:n pommikoneet lensivät taas Korean niemimaalla

Lento liittyi Etelä-Korean ja Japanin kanssa järjestettyyn yöharjoitukseen.

Yhdysvallat on jälleen lennättänyt raskaita pommikoneitaan voimannäyttönä Korean niemimaan yllä. Kaksi B-1B Lancer -konetta lensi Yhdysvaltojen ilmavoimien mukaan Japanin meren lähistöllä myöhään tiistaina. Lento liittyi Etelä-Korean ja Japanin kanssa järjestettyyn yöharjoitukseen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.