Suomi osallistuu Naton CMX-kriisinhallintaharjoitukseen

Harjoitus perustuu kuvitteelliseen tilanteeseen, eikä siihen osallistu joukkoja.

Suomi osallistuu ensi viikolla alkavaan Naton CMX17-kriisinhallintaharjoitukseen, kertoo ulkoministeriö. Siviileiden ja sotilaiden konsultaatio- ja päätöksentekoharjoitus perustuu kuvitteelliseen tilanteeseen, eikä siihen osallistu joukkoja.

Naton mukaan harjoituksen kuvitteellinen kriisi on realistinen ja liittyy kollektiivisen puolustuksen haasteisiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.