Mies hyväksikäytti nelivuotiasta lasta – tuomittiin neljäksi vuodeksi vankilaan
Mies tuomittiin maksamaan uhrille korvauksia henkisestä kärsimyksestä 10 000 euroa.
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi 62-vuotiaan miehen neljäksi vuodeksi vankilaan lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mies tuomittiin maksamaan uhrille korvauksia henkisestä kärsimyksestä 10 000 euroa.
Uhri on ollut tekojen aikaan 4–5-vuotias. Teot ajoittuvat tämän vuoden alkupuolelle.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.