Mies hyväksikäytti nelivuotiasta lasta – tuomittiin neljäksi vuodeksi vankilaan

Mies tuomittiin maksamaan uhrille korvauksia henkisestä kärsimyksestä 10 000 euroa.

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi 62-vuotiaan miehen neljäksi vuodeksi vankilaan lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mies tuomittiin maksamaan uhrille korvauksia henkisestä kärsimyksestä 10 000 euroa.

Uhri on ollut tekojen aikaan 4–5-vuotias. Teot ajoittuvat tämän vuoden alkupuolelle.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.