Trainspotting-näyttelijä olisi valmis kolmanteenkin osaan

Trainspotting sai jatko-osan, kun alkuperäisestä elokuvasta oli kulunut 21 vuotta.

Trainspotting 2 -elokuvassa näyttelevä Jonny Lee Miller kertoo kokevansa elokuvan tyypit niin toden tuntuisiksi, että heitä kohtaan tuntee erilaista vastuuta kuin roolihahmoihin yleensä. Miller esittää Simon "Sick Boy" Williamsonin roolin, kuten myös originaalielokuvassa vuonna 1996.

- Eikä meillä edes ole mitään yhteistä. Simon on ulospäin suuntautunut ja itsevarma, toisin kuin minä. Kun tapaan ihmisiä, jotkut luulevat minua Simonin kaltaiseksi. Sitten he ihmettelevät, kun olen niin erilainen, Miller kertoo.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.