Isis ilmoittautui Bagdadin pommi-iskun tekijäksi

Pommi-iskussa kuoli ainakin 32 ihmistä kuoli ja 60 loukkaantui.

Äärijärjestö Isis on ilmoittautunut Irakin pääkaupungissa Bagdadissa aamulla tehdyn itsemurhaiskun tekijäksi. Järjestö ilmoitti asiasta propagandakanavallaan Amaqilla.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.