Isis ilmoittautui Bagdadin pommi-iskun tekijäksi
Pommi-iskussa kuoli ainakin 32 ihmistä kuoli ja 60 loukkaantui.
Äärijärjestö Isis on ilmoittautunut Irakin pääkaupungissa Bagdadissa aamulla tehdyn itsemurhaiskun tekijäksi. Järjestö ilmoitti asiasta propagandakanavallaan Amaqilla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.