Kuningatar Silvia jää sairaalaan yöksi

Silviaa on tarkoitus tarkkailla yön yli, ja häneltä otetaan vielä kokeita.

Ruotsin kuningatar Silvia voi jo hyvin, mutta jää varotoimena sairaalaan yöksi, hovin viestintäpäällikkö Margareta Thorgren kertoo. Silviaa on tarkoitus tarkkailla yön yli, ja häneltä otetaan vielä kokeita. Mahdollisesta kotiuttamisesta päätetään huomisaamuna.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.