Kuningatar Silvia jää sairaalaan yöksi
Silviaa on tarkoitus tarkkailla yön yli, ja häneltä otetaan vielä kokeita.
Ruotsin kuningatar Silvia voi jo hyvin, mutta jää varotoimena sairaalaan yöksi, hovin viestintäpäällikkö Margareta Thorgren kertoo. Silviaa on tarkoitus tarkkailla yön yli, ja häneltä otetaan vielä kokeita. Mahdollisesta kotiuttamisesta päätetään huomisaamuna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.