SAK Keski-Suomi vetoaa kaikkiin keskisuomalaisiin työpaikkojen puolesta: "Käyttäkää maakunnan tuotteita ja palveluja"
Ammattijärjestö SAK:n Keski-Suomen aluekokous vetoaa kaikkia keskisuomalaisia käyttämään maakunnan tuotteita ja palveluja, jotta aluetalous piristyy ja työpaikat säilyvät.
Aluekokous vaati kannanotossaan suomalaisen sopimiseen perustuvan työmarkkinajärjestelmän säilyttämistä ja kehittämistä. Varsinkin vaikeina aikoina, kuten nyt koronapandemian aikana, on kannanoton mukaan välttämätöntä etsiä kestäviä ja tulevaisuutta turvaavia ratkaisuja laajasti yhdessä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.