Vuoden 2020 Jyväskylä-mitali Tanssisali Lutakolle ja Jelmulle – katso video luovutuksesta
Jyväskylän kaupungin vuosittain myöntämä Jyväskylä-mitali on luovutettu Tanssisali Lutakolle ja Lutakon keikat järjestävälle Jyväskylän Elävän Musiikin Yhdistys Jelmulle.
Päätöksen vuoden 2020 Jyväskylä-mitalin myöntämisestä teki Jyväskylän kaupunginhallitus jo alkuvuonna 2020. Koronatilanne siirsi kuitenkin palkinnon luovuttamista. Lopulta palkinto annettiin Keski-Suomen Museolla viikoloppuna päättyneen Lutakko-näyttelyn lopuksi Jelmu ry:n toiminnanjohtaja Jonna Paanaselle ja ohjelmistovastaava Raine Pulkkiselle.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.