Tikkakosken torilla 4H-yritys Café Zelda pitää kahvilaa läpi kesän. Nuoret ovat valmistelleet yritystä talvesta saakka käymällä hygieniapassikoulutuksen, hankkimalla tavarat kahvilaan kirpputoreilta sekä miettimällä myytävät. Nuoret myyvät kahvilassaan mm. leivonnaisia, limsaa, kahvia, sämpylöitä sekä karkkia. Avajaisia vietettiin sunnuntaina 13.6. Projektia on tukenut Nuorten Akatemia ja idea kahvilaan lähti nuorilta itseltään.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.