Viikon kuva | Urheilijat helteessä

FC Vaajakoski pelasi sunnuntaina Oulun Työväenpalloilijoita vastaan Vaajakoskella. Helteen vuoksi jalkapallopelin aikana pidettiin ylimääräisiä juomataukoja. FCJ:n Antoine Lemarié juomatauolla. Keskisuomalainen julkaisee keskiviikkoisin kuvaajien valitseman ajankohtaisen viikon kuvan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.