FC Vaajakoski pelasi sunnuntaina Oulun Työväenpalloilijoita vastaan Vaajakoskella. Helteen vuoksi jalkapallopelin aikana pidettiin ylimääräisiä juomataukoja. FCJ:n Antoine Lemarié juomatauolla. Keskisuomalainen julkaisee keskiviikkoisin kuvaajien valitseman ajankohtaisen viikon kuvan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.