Uimakopista tuli kylän kahvila – Uusi asukasyhdistys Lehtisaaren Loisto yhdistää saarelaiset

Kangasviirit liehuvat, matot kutsuvat istumaan ja lapsia kirmailee iloisesti ympäriinsä. Kahvila Loisto on avannut ovensa Teeritiellä vanhassa kunnostetussa uimakopissa.

Rantakallioille kahviaan nauttimaan tullut Anne Myllyntaus kuuli kahvilasta sattumalta ja tuli katsomaan, olisiko se sopiva paikka hänen tyttärensä syntymäpäiväkekkereille.

– Tässä voisi uida, on istumapaikkoja vanhemmille ja kahvila, jossa on todella hyvä pulla, Myllyntaus tarkasteli.

Kahvila on avoinna 16.7. saakka tiistaista perjantaihin kello 12–18, minkä jälkeen kahvilaa pidetään pop up -tyyppisesti. Paikkaa vuokrataan myös omaan käyttöön.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.