Joutsa valitsi edustajansa biosfäärialueen ohjausryhmään

Joutsan kunnanhallitus nimesi kunnan edustajat Päijänteen biosfäärialueen ohjausryhmään. Maanantaina kokoontunut kunnanhallitus päätti, että Joutsaa ohjausryhmässä edustavat Lea-Elina Nikkilä sekä kunnanjohtaja Harri Nissinen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.