Joutsa valitsi edustajansa biosfäärialueen ohjausryhmään
Joutsan kunnanhallitus nimesi kunnan edustajat Päijänteen biosfäärialueen ohjausryhmään. Maanantaina kokoontunut kunnanhallitus päätti, että Joutsaa ohjausryhmässä edustavat Lea-Elina Nikkilä sekä kunnanjohtaja Harri Nissinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.