Kiistelty Aster kaatumassa kuntien painostukseen – "Keski-Suomi valitsi pysähtyneisyyden", sanoo sairaanhoitopiirin johtaja

Kiistelty asiakas- ja potilastietojärjestelmä Aster on kaatumassa Keski-Suomessa.

Keski-Suomen sairaanhoitopiirin hallitus hyväksyi kokouksessaan sairaanhoitopiirin johtaja Juha Kinnusen muuttaman päätösehdotuksen.

Sairaanhoitopiirin hallituksen puheenjohtaja Tony Melville kertoi hallituksen käsitelleen Asteria hyvässä hengessä, mutta että etenemismahdollisuutta hankkeelle ei enää ollut.

– Totesimme, että nyt on oikea hetki pistää stoppi tälle asialle, hän sanoo.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.