Vanhempien ikäpolvien digiosaamattomuuteen etsittiin ratkaisua: Nordea avasi senioriasiakkaille oman puhelinlinjan

Pankkiin on palkattu vuoden aikana reilut 200 uutta neuvojaa puhelin- ja etäpalveluihin.

Pankkikonserni Nordea on kehittänyt senioriasiakkailleen oman puhelinlinjan. Asiakaspalvelun seniorilinjalla asioiminen on pyritty tekemään mahdollisimman yksinkertaiseksi.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 6 kk vain 4,90 € / kk Tilaa tästä 2 kk määräaikaisena 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi