Jyväskyläläinen tatuointiyrittäjä Ville Hautala on huomannut, että nykyään asiakas voi olla kuka tahansa – vaikkapa 65-vuotias eläkeläinen

Tatuointi on ala, jossa markkinointi ja hypettäminen eivät tuota tulosta. Sen sijaan onnistunut tatuointi on kuin käyntikortti, joka käynnistää positiivisen kierteen.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 6 kk 4,90 € / kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi