Jyväskyläläinen tatuointiyrittäjä Ville Hautala on huomannut, että nykyään asiakas voi olla kuka tahansa – vaikkapa 65-vuotias eläkeläinen
Tatuointi on ala, jossa markkinointi ja hypettäminen eivät tuota tulosta. Sen sijaan onnistunut tatuointi on kuin käyntikortti, joka käynnistää positiivisen kierteen.
Mainos: Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.
Tilaa 6 kk 4,90 € / kk Tilaa 2 kk 15 €/kk
Digitilauksen sisältö
- KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu